сряда, 2 септември 2009 г.

HEALTH


Случайно откритие, отново...Всъщност колко случайно може да се открие нещо в блог, който следиш отдавна...много тъпо, знам.
Под Influences в MySpace профила на HEALTH пише следното:

EXMODELSKRAFTWERKPiLTELEVISION
MYBLOODYVALENTINEANIMALCOLLECTIVE
SWANSCANLEDZEPPELINDEADKENNEDYS
SONICYOUTHTHELOCUSTTHESMITHS
YESMETALLICALIARSSTEVEREICHNOISE
JOYDIVISIONTHEZOMBIESTALKINGHEADS
BLACKDICEBLACKSABBATHBLACKFLAG


Интригува веднага!
Rock / Experimental, Noiserock от L.A. ... може.


Звучи ми даже доста добре, макар че според по-просветените в тази сфера става дума за поредната ЕлЕй-ска група в този дух. Били нещо като продукт на вече поизчерпаната алтернативна дистортед рок вълна там.
Незнам, аз не съм чул нищо... Членовете на формацийката ми изглеждат като типични, модернистични "band geeks", но вече като че ли съм спрял да обръщам внимание на тези неща – спретнати момчета.

Имат Диско проект с ремикси :). Имат и ново издание: "Get Color" и май подгряват NIN на някои места, което също ми звучи резонно...

http://www.myspace.com/healthmusic

Няма коментари:

KANAL EDNO ИЗЛЪЧВА В НЕПРАВИЛНОТО ВРЕМЕ НА НЕПРАВИЛНОТО МЯСТО, АБСОЛЮТНО НЕПРАВИЛНИТЕ НЕЩА!

KANAL EDNO ИЗЛЪЧВА В НЕПРАВИЛНОТО ВРЕМЕ НА НЕПРАВИЛНОТО МЯСТО, АБСОЛЮТНО НЕПРАВИЛНИТЕ НЕЩА!
...и още, тук могат да бъдат прочетени текстове в абсолютно свободен формат, разливи на съзнанието, нестройни разсъждения и прочее бързи включвания. това не е блог за лично творчество, опазил господ. всъщност това не е нищо определено. канал 1, да кажем, в него се влива всевъзможна информация, която е интересувала автора от 2008 до сега. няма претенции за стил, тема, актуалност или какъвто и да е адекватен спрямо евентуалния таргет подход.