понеделник, 21 септември 2009 г.

Birthday shortstory...

Вечерта винаги, задължително започва с характерна,смела консумация на напитки и мезета... хаотично събеседване и... цигари - много цигари...


В един даден момент плавно се групират двойки, може и тройки по интереси...

Понякога, когато интересите се изчерпат или вниманието се загуби - ПО-ИНТЕРЕСНИ могат се окажат игрите, да кажем "creative experiments"

така наречените - рожден ден art instalations

Т'ва момче, силно убедено, че не обича да бъде снимано, опита да се разправи с мен и респективно с фото устройството ми (един вид с телефона ми). Разбира се успях да се измъкна благодарение на мигновена, ловка реакция и случката бързо бе забравена... Развалена се оказа само прическата ми, която лесно дойде на мястото си понеже не бях ползвал фиксатори ;) ohhh yeaaah....

Nice portret, nice haircut...not so fresh look but...това е само илюзия!

Хората се връщат от магазина с още бира, а аз май си тръгвам на границата на доброто впечатление :) , за да се добера до вкъщи с кълба и салта...

2 коментара:

Marmalad Shipkofff каза...

Важното е, че си се прибрал! :D

С.Н. каза...

Е да, с малко помощ от публиката... :Д

KANAL EDNO ИЗЛЪЧВА В НЕПРАВИЛНОТО ВРЕМЕ НА НЕПРАВИЛНОТО МЯСТО, АБСОЛЮТНО НЕПРАВИЛНИТЕ НЕЩА!

KANAL EDNO ИЗЛЪЧВА В НЕПРАВИЛНОТО ВРЕМЕ НА НЕПРАВИЛНОТО МЯСТО, АБСОЛЮТНО НЕПРАВИЛНИТЕ НЕЩА!
...и още, тук могат да бъдат прочетени текстове в абсолютно свободен формат, разливи на съзнанието, нестройни разсъждения и прочее бързи включвания. това не е блог за лично творчество, опазил господ. всъщност това не е нищо определено. канал 1, да кажем, в него се влива всевъзможна информация, която е интересувала автора от 2008 до сега. няма претенции за стил, тема, актуалност или какъвто и да е адекватен спрямо евентуалния таргет подход.